4 překvapivé způsoby, jak probiotika ovlivňují vaši váhu

Pravděpodobně jste už slyšeli o všech výhodách užívání probiotik pro zdraví střev, ale věděli jste, že probiotické doplňky stravy mohou být také vaší tajnou zbraní při shazování nadbytečných kil?

4 ways probiotics can help you fit into your clothes again

Přesně tak, probiotika můžete užívat i při hubnutí! Přečtěte si, jak vám mohou pomoci znovu se vejít do vašeho oblíbeného oblečení!

Čtyři překvapivé způsoby, jak probiotika pomáhají kontrolovat vaši váhu

Když se řekne probiotika, pravděpodobně se vám vybaví doplňky stravy, které zajišťují dobré trávení. A i když je to jejich hlavní úloha, mohou pro vaši pohodu udělat mnohem víc a dokonce vám pomoci zhubnout.

Jak? 

  1. Omezují chuť k jídlu: při pravidelné konzumaci probiotika zvyšují uvolňování hormonů snižujících chuť k jídlu. To znamená, že se nemůžete vyhnout zbytečnému mlsání a přejídání a můžete lépe kontrolovat svou hmotnost. 
  2. Snižují vstřebávání tuků z potravy: probiotika zlepšují metabolismus tuků a zabraňují vstřebávání tuků ze stravy ve střevech. To vede k tomu, že vaše tělo tento tuk odbourává, místo aby ho ukládalo kolem boků a v oblasti břicha.
  3. Zabraňují ukládání tuku: bylo prokázáno, že probiotika zvyšují hladinu proteinů regulujících obsah tuku. Tyto bílkoviny ovlivňují schopnost těla ukládat tuk, který se ještě vstřebává z potravy. To znamená, že vaše tělo nebude hromadit tuk v problémových partiích a bude snažší udržet si zdravou postavu.
  4. Podporují hubnutí: několik studií prokázalo snížení tělesné hmotnosti a obvodu pasu u lidí, kteří užívali probiotika. Přidávání prospěšných bakterií do jídelníčku po dobu 3 týdnů pomohlo účastníkům s nadváhou výrazně snížit procento tělesného tuku.

Nyní, když víte, jak vám probiotika mohou pomoci dosáhnout štíhlejšího těla, pojďme si říct, jak můžete do svého jídelníčku zařadit více prospěšných bakterií.

Jak zařadit do jídelníčku více probiotik na hubnutí

Kefír, kysané zelí a kimči jsou skvělými přírodními zdroji probiotik, ale může být náročné zařadit je do týdenního jídelníčku, obzvlášť když vaříte pro celou rodinu. Vaše děti nemusí být největšími fanoušky jejich chuti a vy pravděpodobně nemáte energii na to, abyste si připravovali jídla zvlášť.

Dodávat tělu probiotika z potravin je dobrým začátkem, ale k tomu, abyste získali dostatek prospěšných bakterií a dosáhli svých cílů při hubnutí to stačit nebude. Navíc jsou probiotika velmi citlivá na prostředí, ve kterém nacházejí.

I když budete jíst pouze potraviny plné probiotik, bakterie nemusí přežít cestu do střev, kde vám mohou pomoci shodit nechtěný tuk, který vám brání nosit vaše oblíbené oblečení.

Naštěstí existuje způsob, jak do svého jídelníčku přidat správné množství probiotik na hubnutí bez zbytečné práce navíc – pomocí probiotických doplňků stravy.

Vytvarujte si postavu pomocí WaterAway Biotic

Probiotický doplněk WaterAway Biotic obsahuje ibSium®, patentované probiotikum poskytující koncentrovanou dávku prospěšných bakterií, které se zaručeně dostanou do vašich střev. Tím je zajištěn stálý a silný přísun probiotik každý den. 

Pro ještě lepší zeštíhlující výsledky je přípravek kombinován se silným diuretikem CactiNea™. Přidání diuretika pomáhá snížit zadržování vody a urychlit váš pokrok v hubnutí. Navíc budete mít mnohem větší motivaci, protože výsledky uvidíte téměř okamžitě.

To znamená, že už se nemusíte snažit plánovat jídlo podle potravin bohatých na probiotika. Jednodušše přidejte WaterAway do své každodenní rutiny a vaše tělo z toho brzy začne těžit!

Nejprve vyloučíte přebytečnou vodu, což vám poskytne okamžité výsledky při formování postavy. Poté probiotika podpoří zdraví vašich střev a zároveň podpoří hubnutí. To povede k udržitelnému hubnutí přirozenou cestou a bez nepříjemného jo-jo efektu.

Vyzkoušejte WaterAway Biotic a poskytněte svému tělu podporu, kterou potřebuje k efektivnímu a trvalému hubnutí.

Zdroje:

Palsdottir, Hrefna. “How Probiotics Can Help You Lose Belly Fat.” Healthline, Healthline Media, 31 Mar. 2023, www.healthline.com/nutrition/probiotics-and-weight-loss#how-probiotics-affect-body-weight. 

Aronsson, Linda et al. “Decreased fat storage by Lactobacillus paracasei is associated with increased levels of angiopoietin-like 4 protein (ANGPTL4).” PloS one vol. 5,9 e13087. 30 Sep. 2010, doi:10.1371/journal.pone.0013087 

Ogawa, Akihiro et al. “Lactobacillus gasseri SBT2055 suppresses fatty acid release through enlargement of fat emulsion size in vitro and promotes fecal fat excretion in healthy Japanese subjects.” Lipids in health and disease vol. 14 20. 20 Mar. 2015, doi:10.1186/s12944-015-0019-0 

Wiciński M, Gębalski J, Gołębiewski J, Malinowski B. Probiotics for the Treatment of Overweight and Obesity in Humans-A Review of Clinical Trials. Microorganisms. 2020 Jul 29;8(8):1148. doi: 10.3390/microorganisms8081148. PMID: 32751306; PMCID: PMC7465252. 

Produkty pro vás

Mohlo by vás zajímat