Jak zhubnout během menopauzy

Regulace hmotnosti může být pro ženy náročnější, když vstoupí do menopauzy, a dokonce i mnohem dříve! Pokud se vám zdá, že stárnutí a hormonální změny jdou proti vám, máme pro vás malé tajemství...

image

Přibírání na váze v tomto životním období lze předcházet. Hubnutí je možné, pokud změníte svůj životní styl. Kromě toho pro vás máme skvělý produkt na zmírnění příznaků menopauzy, který vám pomůže nastartovat a kontrolovat vaši hmotnost.

Jak menopauza ovlivňuje vaši váhu 

Když žena nemá menstruační cyklus po dobu 12 měsíců, je oficiálně v menopauze. Ještě předtím však tělo prochází zásadní hormonální změnou v období zvaném perimenopauza, které může začít až 10 let před menopauzou.

V obou případech dochází k poklesu reprodukčních hormonů. Pokles hladiny estrogenu je obzvláště znepokojující, protože tento hormon řídí nejen reprodukční zdraví, ale také metabolismus, náladu a dokonce i to, kde tělo ukládá tuk. Za normálních okolností se tuk ukládá v oblasti břicha, čímž se vaše postava mění do tvaru jablka.

Kombinace hormonálních změn a přirozeného procesu stárnutí způsobuje úbytek svalové hmoty, což vede k menšímu množství spálených kalorií a přibývání na váze. A to ještě předtím, než se na těle projeví další příznaky (peri)menopauzy.

Pokud čelíte novým výzvám v oblasti hmotnosti, MenoPause Slimming Support vám může pomoci dosáhnout požadované postavy s ohledem na váš hormonální profil!

Jak (peri)menopauzální příznaky ovlivňují přibývání na váze

Menopauza může způsobovat řadu příznaků, které také přispívají k přibývání na váze. Mezi nejčastější patří:

  • problémy se spánkem,
  • noční pocení,
  • výkyvy nálad,
  • pomalý metabolismus.

Pravdou je, že všechny tyto příznaky mohou samy o sobě způsobit přibývání na váze. Noční pocení zatěžuje váš organismus a je možné, že se vám špatně spí - navíc se vám tedy nedostává dostatku spánku.

Ale věděli jste, že jen jedna hodina kvalitního spánku navíc funguje jako byste zkonzumovali o 270 kalorií denně méně?**.

Hormonální změny také pravděpodobně způsobují výkyvy nálad a jsme si jisti, že vám nemusíme říkat, že když jste unavené a podrážděné, máte obvykle velký hlad, a to je doba, kdy nemáte chuť zrovna na ty nejzdravější potraviny.

Je důležité, aby si ženy tyto změny uvědomovaly a snažily se tyto příznaky zvládat a udržovat si zdravou váhu. Pomůžeme vám překonat vzestupy a pády (peri)menopauzy, abyste se opět cítila dobře ve své kůži a zároveň zvládala svou váhu.

Produkt MenoPause Slimming Support řeší tyto příznaky a zmírňuje vaše potíže a zároveň podporuje vaši cestu k hubnutí.

Chraňte rovnováhu svého organismu!

Zdravou, vyváženou stravou a pravidelným cvičením v tomto období života můžete účinně řešit příznaky menopauzy, udržovat svalovou hmotu, udržovat zdravý metabolismus, předcházet přibývání na váze a pomáhat si při hubnutí.

Doporučujeme další podporu pomocí kvalitních doplňků stravy, jako je například MenoPause Slimming Support. Podpora pro více příznaků vám pomůže pohodlněji projít (peri)menopauzou tím, že:

  • 2*krát snižuje perimenopauzální a menopauzální příznaky,
  • stimuluje trávení,
  • zlepšuje spánek,
  • snižuje návaly horka a noční pocení**,
  • podporuje regulaci tělesné hmotnosti.

Vyberte si MenoPause Slimming Support pro štíhlejší pas a větší sebevědomí – nyní za speciální cenu!

*Účinky používání výrobku se mohou u jednotlivých osob lišit a mohou se lišit od účinků popsaných na webových stránkách.

**Zdroje:

  1. Chai, Carmen, et al. “Can Sleeping More Help You Lose Weight?” EverydayHealth.com, 9 Feb. 2022, https://www.everydayhealth.com/weight/sleeping-extra-hour-linked-to-eating-fewer-daily-calories-study-shows/#:~:text=To%20be%20more%20successful%20when,per%20day%20without%20even%20trying.

  2. Heyerick, Arne, et al. “A First Prospective, Randomized, Double-Blind, Placebo-Controlled Study on the Use of a Standardized Hop Extract to Alleviate Menopausal Discomforts.” Maturitas, vol. 54, no. 2, 2006, pp. 164–175., https://www.maturitas.org/article/S0378-5122(05)00282-3/fulltext

Produkty pro vás